سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیروزی قاطع ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی

پیروزی قاطع ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی در برابر فشارهای آمریکا
 به گزارش خبرگزاری فارس، محمدالبرادعی دبیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی جمعه شب به وقت تهران با انتشار گزارش یازده صفحه ای جدید خود حل و فصل شش موضوع باقیمانده میان ایران و آژانس را به 35 عضو شورای حکام اعلام کرد.
 البرادعی در این گزارش 58 پاراگرافی فعالیت هسته ای ایران را صلح آمیز اعلام کرد و طبق مدالیتی (برنامه اقدام) رفع کلیه ابهامات موجود درباره پرونده هسته ای ایران را اعلام کرد.
 البرادعی پس از نشست نهایی خود با معاونین و کارشناسان فنی آژانس بین الملی انرژی اتمی روز جمعه ساعت 18 به وقت تهران گزارش خود را بر روی سایت داخلی آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای قرار داد.
 در این گزارش ضمن اعلام حل و فصل شش موضوع مطرح بین ایران و آژانس تأکید کرده است که آژانس هیچگونه ارتباطی بین استفاده از مواد هسته ای در ارتباط با مطالعات ادعایی پیدا نکرده است و هیچ اطلاعات معتبری نیز در این زمینه ندارد.
  خبرگزاری فارس: کاخ سفید، جمعه، در واکنش به گزارش جدید "محمد البرادعی"، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اعتراف کرد که از تسلیم شدن ایران ناامید شده است.
 -------------
 این پیروزی رو خدمت همه ایرانیان تبریک میگم... با آل علی هر که در افتاد ورافتاد.
 یاعلی.


 کلمات کلیدی :سیاست، انرژی هسته ای

ارسال به بالاترين ارسال به فرند فيد ارسال به Digg ارسال به دنباله ارسال به Google ارسال به Reddit ارسال به Technorati ارسال به فیس بوک

حریم یاس ::: شنبه 86 اسفند 4 ::: ساعت 9:23 صبح

محبت دوستان ()نظر


بازدیدهای امروز: 14 //  بازدیدهای دیروز: 10 //  بازدید کل  : 389787
Design By HarimeYas.ir

-->